de tekstbewerker schrijft voor jou

webteksten – nieuwsbrieven – blogs – persberichten – sociale mediaberichten – speeches – pitches – brochures – flyers – toolboxen – interne communicatie - standaardmails …

Wanneer ik me voorstel, dan zeg ik steevast ‘Ik ben jouw steun en toeverlaat als het over goede schriftelijke communicatie gaat’.
En dat is ook zo.
Klanten ontmoeten me op netwerkevents, zien me passeren op hun tijdlijn op LinkedIn of Facebook of horen over mij praten en komen zo bij de tekstbewerker terecht.
Om de teksten van hun nieuwe website te schrijven, om hun nieuwsbrief te verfijnen, om een blog te herwerken en voor zo veel andere opdrachten.
En van het een komt vaak het ander.
Ze ondervinden snel dat het meer is dan teksten schrijven en verfijnen.
Ik sta soms versteld hoe goed ik me kan inleven in de bedrijfsactiviteit van mijn klanten.
Levenservaring en een groot interesseveld zeker?

 

Ik ben jouw steun en toeverlaat

Geen opdracht is te groot of te klein

Je kan de tekstbewerker inschakelen voor 5 zinnetjes, maar ook voor een hele website.

Even van gedachten wisselen, advies vragen om een delicate boodschap te verwoorden, ook dit hoort bij de dienstverlening.

En ... heel kort op de bal spelen!
Ik vind het belangrijk om jou zo snel mogelijk te bedienen.
Wanneer je me inschakelt ben jij immers in de flow, heb je een idee en wil je dit zo snel mogelijk met de wereld delen.
Die snelheid appreciëren mijn klanten enorm.

Van 1 zin tot een hele website

Lies heeft ons al meermaals geholpen. Ze neemt uitgebreid de tijd om te luisteren naar onze tekstwensen, ze vraagt echt door naar "de waarom". Ze schreef telkens snel en stond open voor aanpassingen. Heel fijne samenwerking ☺️
Kenny Pappaert, T'Rest

De hoofdtaak van een copywriter is schrijven, uiteraard.
Wervende teksten die gelezen worden.

Een bedrijf dat geen belang hecht aan goede teksten valt snel uit de boot.
Want (potentiële) klanten merken dit.

Jij weet wat je wil vertellen, maar meestal ben je veel te nauw betrokken bij je bedrijf dat je niet tot de essentie van de boodschap komt.
Vaak te veel uitleg, vaak met termen die niet voor iedereen duidelijk zijn.
Je krijgt maar één keer de kans om een goede eerste indruk te maken.
Verpruts die niet.

 

Wervende teksten die gelezen worden

Imponeer met stralende communicatie

Zit niet uren te schrijven, te schrappen en te herschrijven.
Geef de opdracht gewoon door aan iemand die hier bedreven in is.
Iemand die dit graag doet en die de bril van de lezer opzet.

Je teksten moeten gelezen worden.

  • Is het niet fijn om te vernemen dat mensen je contacteren omdat ze op je website exact vonden waarnaar ze op zoek waren?
  • Is het niet fijn om veel reacties te krijgen op een bericht op sociale media, ook al was het een lang bericht?
  • Is het niet fijn dat de actie die je aankondigde in je nieuwsbrief veel klanten naar de winkel lokte?


Niet iedereen die goed kan schrijven is een copywriter.
Ik was 16 jaar docent Nederlands, maar dat maakte van mij nog geen copywriter.
Nee, een copywriter gebruikt technieken om de lezer te blijven boeien.
Zij weet hoe ze belangrijke zaken moet laten opvallen.
Zij houdt rekening met wie de tekst moet lezen.
En zo veel meer.

Ondertussen ben ik hier heel bedreven in, ik blijf me bijscholen en word met iedere opdracht beter.

Imponeer met stralende communicatie

Ik heb Lies leren kennen op een netwerkevent en er was direct een klik. Op dat moment was ik bezig teksten te schrijven voor mijn website en een onepager te maken over mijn bedrijf, echter ben ik geen schrijfexpert. Lies heeft geholpen om de kernboodschappen duidelijk te formuleren en dat aan een heel aantrekkelijke prijs. Ik reken nu nog steeds op haar diensten wanneer er testimonials bij mijn klanten worden gemaakt. Lies helpt mee een professioneel imago te bouwen, ik vind het de investering meer dan waard! Wat ik vooral apprecieer is haar reactiesnelheid, talent om belangrijk van onbelangrijk te onderscheiden en 't is ook gewoon een hele toffe madam, een plezier om mee samen te werken!
Karolien Van Bel, Olinko

Lies, wil jij voor ons bedrijf schrijven?

Duidelijke, eenvoudige en correcte verwoording van jouw boodschap?
Zonder toeters en bellen?
Leer me kennen en beslis dan of je met de tekstbewerker in zee gaat.