De tekstbewerker schrijft voor jou

Copywriting / Teksten schrijven

De hoofdtaak van een copywriter is schrijven, uiteraard.
Wervende teksten die gelezen worden.

Een bedrijf dat geen belang hecht aan goede teksten valt snel uit de boot.
Want (potentiële) klanten merken dit.

Jij weet wat je wil vertellen, maar meestal ben je veel te nauw betrokken bij je bedrijf dat je niet tot de essentie van de boodschap komt.
Vaak te veel uitleg, vaak met termen die niet voor iedereen duidelijk zijn.
Je krijgt maar één keer de kans om een goede eerste indruk te maken.
Verpruts die niet.

Zit niet uren te schrijven, te schrappen en te herschrijven.
Geef de opdracht gewoon door aan iemand die hier bedreven in is.
Die dit graag doet en die de bril van de lezer opzet.

Jouw teksten moeten gelezen worden.

  • Is het niet fijn om te vernemen dat mensen jou contacteren omdat ze op jouw website exact vonden waarnaar ze op zoek waren?
  • Is het niet fijn om veel reacties te krijgen op een bericht op sociale media, ook al was het een lang bericht?
  • Is het niet fijn de actie die je aankondigde in je nieuwsbrief veel klanten naar de winkel lokte?


Niet iedereen die goed kan schrijven is een copywriter.
Ik was 16 jaar docent Nederlands, maar dat maakte van mij nog geen copywriter.
Nee, een copywriter gebruikt technieken om de lezer te blijven boeien.
Zij weet hoe ze belangrijke zaken moet laten opvallen.
Zij houdt rekening met wie de tekst moet lezen.
En zo veel meer.

Ondertussen ben ik hier heel bedreven in, ik blijf met bijscholen en word met iedere opdracht beter.

Hou jij van duidelijke, eenvoudige én correcte verwoording van jouw boodschap?
Mag het gerust zonder veel toeters en bellen?
Neem dan even contact met me op.
Leer me kennen en beslis dan of je met de tekstbewerker in zee gaat.

Laat je bedrijf stralen

Contacteer de tekstbewerker